مَثلا چـــــــــــــــے میشُد؟!

...منو تنهاییم...

میخوام از دردهام بنویسم...

مَثلا چـــــــــــــــے میشُد؟!

مَثلا چـــــــــــــــے میشُد یِڪے واسہ من پُست قَشَنگ میزاشت؟!............

مَثلا چـــــــــــــــے میشُد یِڪے تا اِسمِ من میومد لبخَند میزَد؟!...................

مَثلا چـــــــــــــــے میشُد یِڪے شَبا بہ من فِڪر میکَرد تا خوابِش بِبَره؟!.....

مَثلا چـــــــــــــــے میشُد یِڪے مُہم تَرین قِسمَتِہ زِندِگیش من بودم؟!.......

مَثلا چـــــــــــــــے میشُد یِڪے تَحَمُل اشکامو نَداشت؟!.........................

مَثلا چـــــــــــــــے میشُد یِڪے همیشہ سعے میکَرد مَن شاد باشَم............

مثلا چـــــــــــــــے میشد یڪے منو باور داشت ؟!.................................

ها؟؟؟؟؟؟؟؟ چـــــــــــــــے میشد ؟؟؟؟؟؟؟

 



نظرات شما عزیزان:

S&R
ساعت9:26---27 خرداد 1395
سلام.این حرفو که میزنم با شما نیستم ها((نویسنده وب)) ولی بعضی ها واقعا ارزش باور داشتن ندارن حتی دیگه ارزش ندارن بهشون فکر کنی هم ندارن

ریحانه
ساعت6:06---24 خرداد 1395
عزیزم من یکی داشتم که واسم این طوری بود تحمل اشکامو نداشت ، میخواست من همیشه شاد باشم و ..... اما چون سطح خانوادگیش به ما نمیخورد ردش کردم
از یه جایی به بعد ازاین مثلا چی میشدا خسته میشی
پاسخ:ممنون ک سر زدی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 18 خرداد 1395برچسب:, ] [ 17:59 ] [ ՏԹʝȝԺȝɧ ] [ ]